2012. április 10., kedd

Legeljünk !!!!!

Húsvétkor nem szokás fogadalmat tenni, én mégis megígértem magamnak, hogy igyekszem rendszeresebben írni ide, hogy legyen miért olvasni. Csak bokros teendőim közepette a számítógép sajna az utolsó, dehát ha egyszer elkezdtem...
Ma délután ahogy hazajöttünk, valahogy legelhetnékem támadt a sok harsogó zöld láttán, és futás után kiballagtam a kert végébe és a sokaknak még gyomnak számító pitypang (gyermekláncfű) zsenge leveleiből szedtem egy csokorra valót.
 Alaposan megmostam, összevágtam konyhai ollóval , citromot csepegtettem rá, olíva olajjal meglocsoltam, pirítottam rá tökmagot, és - csak az íze kedvéért - egy kis házi sonkát is vagdaltam rá, nyakon löttyintettem natúr joghurttal és készen is volt a friss, tavaszi VITAMINBOMBA

És nagyon finom volt! Nem csak elvetemülteknek ajánlom, hanem azoknak is akik nem akarnak egy csomó pénzt kifizetni - és fölösleges csomagolásokat szemétre dobni - az Olaszországból importált rukkoláért, és szeretik a friss ízeket. Persze itt is szabály, hogy csak olyan helyről szabad szedni, ahol garantáltan ólommentes a környezet - tehát út széléről ne! A gyermekláncfű jó vértisztító, jó hatással van az epére, és nagyon sok vitamin van benne.A szára és a virága is ehető,mondjuk elég keserű,kinek mi ízlik...:-) Legelésre föl !!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése